Kaki s kvinojo

V prejšnji objavi sem pripravila kaki s kvinojinimi kosmiči, tokrat pa sem kaki kombinirala prav s kvinojo. Slednje mi je namreč ostalo še od prejšnjega dne, ko sem Gurmančku Galu pripravila kosilo za na pot (domačo baby kašico z okusom hokaido buča-jabolko-koromač s kvinojo).

Kaki je jesensko sadje, ki je bogato z vitaminom C, A ter vitamini iz skupine B. Prav tako je kaki bogat vir mineralov in sicer železa, fosforja in kalcija.

Kvinoja pa je žitarica, ki je primerna tudi za malčke, ki so občutljivi na gluten oziroma za malčke, pri katerih žitaric z glutenom še niste uvedli. Kvinoja je bogata z beljakovinami in minerali.

Za 250g obroka potrebujete:

  • 1 manjši kaki vanilija (150g) - jaz sem uporabila le polovico kakija, saj je bil res ogromen
  • 1 jedilno žlico kvinoje (100g) - jaz sem uporabila 3 jedilne žlice že kuhane kvinoje
  • 1 noževo konico prave vanilije 
  • 100ml vode
Kvinojo operite pod vodo in jo nato v vodi, ki ste ji dodali za noževo konico vanilije, kuhajte 15 minut. Ta čas olupljen kaki ukašite s pomočjo steklenega strgala ali paličnega mešalnika. kuhano kvinojo vmešajte v kakijevo kašico. 
Pa dober tek! 

NASVET!

  1. S tem, ko v kašico dodamo surov, ukašen kaki poskrbimo za vnos vitamina C in s tem tudi za absorpcijo železa. Več o tem v tej objavi.
  2. Vanilija se odlično dopolnjuje z jedmi, ki vključujejo kaki. Več o vaniliji in drugih začimbah v prehrani malčkov pa v tej objavi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar