Sladka mesno-zelenjavna kašica

Za sladko mesno-zelenjavno kašico (180 g) potrebujete:

  • 30 g teletine
  • 1,5 pesti narezane in olupljene zelene buče (100g)
  • 1 pest sladkega krompirja (70g)
  • vejica peteršilja
  • 200 ml vode
  • 1 čajno žlico 100%, hladno stiskanega olja


Vse sestavine dajte v posodo in kuhajte 20 minut oziroma toliko časa, da se krompir zmehča. Nato vse skupaj pretlačite ali spasirajte s paličnim mešalnikom. Ko je kašica primerno ohlajena, ji dodajte 1 čajno žlico 100%, hladno stiskanega olja, jaz sem izbrala repično ter postrezite vašemu malemu gurmančku.

Pa dober tek!

NASVET!
  1. Ker našemu Gurmančku Galu meso ne diši preveč, sem se danes odločila, da mu v kašico zmeljem le polovično količino, torej 15g. Preostali košček pa sem mu poleg domačega korenčka (korenček sem na hitro pokuhala, toliko, da se je malo zmehčal) ponudila po BLW metodi. BLW metoda nas vabi k tebu, da malčku ponudimo "finger-food" in mu s tem omogočimo, da hrano raziskuje sam, s prijemanjem hrane, okušanjem, spoznava barve, vonj, obliko in teksturo hrane. Gal je meso jedel s takim užitkom kot še nikoli in prvič sem ga videla žvečiti, ne le požirati. Več o Baby Led Weaning metodi si lahko preberete na Facebook-u ali tu. Poleg tega pa lahko malček na primer korenček, uporabi kot grizalo, kar je zagotovo dobrodošlo v mesecih, ko jim izraščajo zobki in so zato dlesni precej boleče.
  2. Poleg kašice sem Galu ponudila še čaj iz domačega janeža. 200 ml vode zavrite ter ji dodajte čajno žličko domačega janeža. Janež bo tako poleg dodatne tekočine, poskrbel tudi za hitrejšo prebavo ter lajšal morebitne krčke. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar