Pirin napitek z okusom vanilije

Internet je poln receptov, kako si v domači kuhinji pripraviti rastlinski napitek, ki je odlična alternativna kravjemu mleku. Tako si doma lahko pripravite rižev, ovsen, kokosov, lešnikov in še kakšen drug napitek. Je pa doma pripravljen rastlinski napitek zagotovo boljša izbira kot tisti, ki ga dobite na policah vseh majhnih in velikih trgovin, saj ne vsebuje sladkorja, niti soli.

Jaz sem se odločila, da za Gurmančka Gala tokrat pripravim Pirin napitek z okusom vanilije. Za 1 liter rinega napitka potrebujete:
  • 100g pirnih kosmičev (1 skodelica)
  • 250ml vode (2,5 skodelice)
  • 1 liter vode
  • 1/2 stroka vanilije

Kosmiče prelijte z 250ml vode in pustite čez noč (ali več), da se dobro namočijo. Naslednji dan kosmiče precedite ter jim dodajte novo, svežo vodo (1 liter). Polovičko stroka vanilije prerežite, z nožem postrgajte semena in jih skupaj s strokom dodajte h kosmičem in vodi. Vse skupaj zavrite in kuhajte 3 minute oziroma toliko časa, da so kosmiči resnično mehki. Iz vode vzemite strok vanilije, preostale sestavine pa spasirajte s paličnim mešalnikom, da nastane gosta, kremasta zmes. Vse skupaj precedite skozi gazo in natočite v steklenico, ki ste jo prej ogreli na 70°C. Tako boste preprečili, da bi steklenica zaradi vročine počila). Doma pripravljen pirin napitek je uporaben do 3 dni.

Mlete pirine kosmiče, ki ostanejo, lahko uporabite za dopolnitev malčkovih obrokov. Gurmančku Galu sem jih tako dodala k popoldanski malici. In sicer sem za 180g obroka potrebovala:
Pirine kosmiče sem preprosto vmešala k domači baby kašici in postregla mojemu malemu gurmančku, ki je bil nad tokratno popoldansko malico več kot navdušen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar