Korenčkova polenta z žrebičkovino

Ker sem prejšnji dan od lokalnega kmeta dobila sveže žrebičkovo meso, sem se odločila, da ga danes pripravim za Gurmančka Gala.
Zagotovo veste, da je konjsko meso med najbolj zdravimi vrstami mesa. Zakaj? Ker ima nizko vsebnost maščob, je bogato z beljakovinami, ki so ključnega pomena pri razvoju mišic in organov. Poleg tega je konjsko meso odličen vir železa ter vitaminov B3, B6 in B12. 
Žrebičkovo meso sem tokrat pripravila v kombinaciji s koruzno polento in korenčkom.Za 300g obroka potrebujete:
  • 1 večji korenček (100g)
  • 50g žrebičkovine
  • 2 jedilni žlici koruzne polente
  • 250ml vode
  • 1 čajno žlico 100%, hladno stiskanega olja
  • ščepec timijana
Korenček na drobno nastrgajte na kovinskem strgalu. Jaz sem korenček naribala na strani, ki je namenjena ribanju parmezana. Nariban korenček zalijte z 250ml vode, dodajte meso in ščepec timijana. Vse sestavine kuhajte 15 minut. Nato odstranite meso in ga narežite na majhne koščke. V vodo s korenčkom vmešajte 2 jedilni žlici koruznega zdroba in med mešanjem kuhajte še 3 minute. Primerno ohlajeni kašici vmešajte narezano meso in čajno žlico kvalitetnega olja. 
Pa dober tek!
NASVET!
  1. Dodajanje 100%, hladno stiskanega olja je potrebno iz razloga, ker s tem obrok obogatimo z nenasičenimi maščobnimi kislinami skupine omega 3 in omega 6. Količino dodanega olja povečajte za četrtino čajne žličke, v kolikor vaš malček prepočasi pridobiva na telesni teži.
  2. V kašico sem danes vmešala le dobro polovico mesa, ostalo pa sem Galu ponudila po BLW metodi. BLW metoda nas vabi k temu, da malčku ponudimo "finger-food" in mu s tem omogočimo, da hrano raziskuje sam, s prijemanjem hrane, okušanjem, spoznava barve, vonj, obliko in teksturo hrane. Pri tej metodi morate biti pripravljeni, da bo kar nekaj hrane pristalo na tleh in na vašem malčku, a je njegovo veselje ob okušanju in packanju neprecenljivo. Več o Baby Led Weaning metodi si lahko preberete na Facebook-u ali tu. 
  3. Timijan je začimba, ki se odlično dopolnjuje s kašicami iz korenčka. Več o njem in njegovi uporabi pa v tej objavi
  4. Predlagam vam, da ko kupujete meso in ga doma želite zamrzniti, da si ga za malčka pripravite in spakirate po porcijah. Jaz meso razdelim na 50 gramske porcije, meso dam v vrečkice in zvakuumiram. Takrat, ko pripravljam obrok za Gurmančka Gala preprosto odmrznem meso in ga dam kuhat. V skrinji ima zdaj že kar nekaj zaloge porcioniranega mesa ☺

Ni komentarjev:

Objavite komentar