Pire iz kolerabe, krompirja in jabolka

Za okusno in sladko kosilo (cca 200 g) gurmanček Gal priporoča:
  • 1 manjša podzemna koleraba (50 g)
  • 1 srednje velik krompir (100g)
  • 1/2 jabolka

Kolerabo, jabolko in krompir olupite in kuhajte v vodi ali na sopari približno pol ure oziroma toliko časa, da je koleraba mehka. Nato vse skupaj pretlačite in dodajte 1 čajno žlico 100%, hladno stiskanega olja. Jaz sem izbrala olivno olje.

Pa dober tek.





NASVET!

  1. Če boste sestavine kuhali v vodi, bo kašica dovolj redka, v kolikor pa ste se odločili za kuhanje na sopari ali soparniku, bo zmes dosti bolj gosta. Ker se je meni kašica zdela pregosta za Gala, sem jo zredčila z vodo, v kateri sem dopoldne kuhala jabolka. Lahko pa kašico zredčite tudi z navadno, prekuhano vodo ali materinim oziroma adaptiranim mlekom.
  2. Pri uvajanju goste hrane, je pomembno, da poskrbimo, da malček iz prehrane dobi dovolj železa, ki je ključnega pomena pri tvorbi hemoglobina, kar bomo omogočili, če bomo v brezmesne jedi dodali vitamin C. Več o tem v tej objavi 

Ni komentarjev:

Objavite komentar