Amarant z domačo sadno-zelenjavno baby kašico

Kakor sem že večkrat pisala v mojih objavah, je shramba Gurmančka Gala poleg svežih sestavin in žitaric bogata tudi s številnimi domačimi baby kašicami, ki so idealna rešitev za Gurmančkova popotovanja. Kadar gremo na izlet ali pa le po opravkih in vem, da bomo za čas kosila ali malice zdoma, s seboj vedno vzamem kozarček, dva domače baby kašice. Za obrok kosila tako pripravim kašico iz zelenjave, za malico pa Gal dobi kombinacijo sadja. O pripravi domačih baby kašic si lahko preberete v tej objavi.

Tokrat sem s seboj spakirala kašico iz kombinacije zelena bučka in jabolko ter jabolko-hruška. Slednjo sem postregla za malico, za kosilo pa sem se odločila, da bom danes pripravila amarant s kašico iz jabolka in bučke.

Za 250g kašice potrebujete:
  • 1 jedilno žlico amaranta
  • domačo baby kašico z okusom zelene bučke in jabolka (2dl)
  • 100ml vode
Amarant sem v vodi kuhala 30 minut ter ga še vročega (skupaj z vodo v kateri se je kuhalo žito) shranila v termo posodo, ki sem jo prej 5 minut namakala v vreli vodi (s tem podaljšamo čas ohranjanja toplote). V času do kosila se je amarant še dodatno namočil in zmehčal. Ko je bil čas kosila, sem preprosto vmešala domačo baby kašico in jed postregla našemu malemu popotniku.

Pa dober tek!


NASVET!

  1. Amarant ali ščir je bogat z beljakovinami ter z maščobnimi kislinami omega 6. Vsebuje pa tudi vitamine A, C, E ter vitamine skupine B, cink in kalij.


Ni komentarjev:

Objavite komentar