Bananini želejčki

Bananin prigrizek iz samo dveh ključnh sestavin. Okusen, kompakten, a kljub temu mehak, da lahko v njem uživajo tudi najmlajši gurmančki. Brez glutena, brez dodanega sladkorja in veganski.

Priznam, prvi plan je bil narediti bananino marmelado brez dodanega sladkorja. A končni rezultat je tisočkrat boljši.

Bananini grižljajčki so odlični za male in velike gurmane. Sploh pa za tiste malčke, ki v svet goste prehrane vstopajo po načelih Baby-led Weaning metode. Ker so bananini želejčki kompaktni in čvrsti, se ne drobijo v njihovih majhnih dlaneh. Prav tako se med prsti ne zmečkajo. Kljub temu pa so dovolj mehki, da jih usočijo tudi brezzobe dlesni 😉

Ker ne vsebujejo jajc, mlečnih izdelkov in glutena, so bananini grižljajčki primerni že na samem začetku uvajanja goste hrane.

Za 10 bananinih želejčkov potrebujete:
  • 1 večjo banano
  • 1 jedilno žlico dmBio  chia semen
  • 1 čajno žličko dmBio kokosovega olja
  • 1 ščepec cimeta
Banano olupite in narežite na kolutiče. V ponvi ogrejte kokosovo maslo in na njem specite banano. Ko dobi zlatorjavo barvo, banano spasirajte s paličnim mešalnikom (toplotna obdelava bo poskrbela, da banana ne bo oksidirala).

Spasirani banani dodajte ščepec cimeta in chia semena. Dobro premešajte in zmes vlijte v nizko posodico ter pustite, da se žele shladi.

Posodico z bananinim želejem obrnite na glavo, da žele zdrsne iz posodice. Narežite na palčke v dolžini malčkove dlani, približno 5x2cm in postrezite. 

Pa dober tek!

NASVET!
  1. Chia semena so z vitamini in minerali izjemno bogato živilo. Tako naj bi chia semena vsebovala toliko omega 3 nenasičenih maščobnih kislin kot kilogram lososa. 100g chia semen vsebuje toliko kalcija kot pol litra mleka, toliko kalija kot dve banani, toliko železa kot tričetrt kilograma špinače in toliko vlaknin kot 350g otrobov. Čeprav so chia kar se vsebnosti mineralov in vitaminov tiče, zelo bogata, pa malčki še nimajo razvitega prebavnega sistema, ki bi znal in zmogel absorbirati vse telesu koristne snovi iz chia semen. Dejansko malčki chia semena pojedo in na drugi strani izločijo. Ne bo pa uživanje chia semen imelo kakršnekoli negativne posledice, lahko jih uporabljamo kot nadomestek jajc za malčke, ki so alergični na jajca. Pred dopolnjenim prvim letom, imajo malčki največji izkoristek od chia semen preko dojenja, če jih uživa mama.
  2. Cimet čudovito popestri vsako jed, ki vključuje sadje in ji da posebno aromo. Sama ga v jedi Gurmančka Gala dodajam že od njegovega petega meseca starosti. Več o njem in njegovi uporabi pa si lahko preberete v tej objavi.

Gurmančka Gala lahko spremljate tudi na tudi na FB strani in Instagram-u. Na Instagramu vas čaka tudi videoposnetek, kjer si lahko ogledate, kako kompaktni so v resnici bananini želejčki.