Kivijev tris

Pri osmih mesecih lahko v prehrano malčkov vključimo tudi kivi in ker je shramba v zimskem času zagotovo polna domačih kivijev, je bila to super priložnost za prvo uvajanje tega zelenega sadeža.
Kivi je pravo bogastvo C vitamina in sicer ga je celo dvakrat več kot pa v limoni ali pomaranči. Kivi je antioksidant, ki vsebuje poleg C vitamina tudi vitamin E, folno kislino ter kalij. 

Prav tako je z vitamini in minerali bogata banana, saj vsebuje vitamine  A, B1, B2, B6, C in D ter minerale kot so kalij, magnezij, kalcij, fosfor, železo, jod in klor. Je prava energijska bomba, ki pa vsebuje malo maščob. Tudi s kvinojo vnesemo minerale in beljakovine, ker pa je kvinoja žitarica, ki ne vsebuje glutena, je primerna tudi za malčke, ki so občutljivi na gluten oziroma za malčke, pri katerih žitaric z glutenom še niste uvedli.

Za 250g obroka potrebujete:

  • 1 srednje veliko banano (100g)
  • 2 manjša kivija (70g)
  • 1 jedilno žlico kvinoje
  • 100ml
Kvinojo dobro sperite z vodo in jo v vodi kuhajte 15 minut. Ta čas banano pretlačite z vilico, kivi pa spasirajte s paličnim mešalnikom. Sadni kaši vmešajte kuhano kvinojo.
Pa dober tek!
NASVET!

  1. S tem, ko v kašico dodamo surov, ukašen kivi poskrbimo za vnos vitamina C in s tem tudi za absorpcijo železa. Več o tem v tej objavi.

Ni komentarjev:

Objava komentarja