Zdrobova juhica

Za zdrobovo juhico (250g) potrebujete:
  • 1 srednje velik korenček (100g)
  • 2 cvetova cvetače (50g)
  • 1 pest gomolja zelene (50g)
  • 200 ml vode
  • 2 čajni žlic pšeničnega zdroba
  • 1 čajno žlico 100%, hladno stiskanega olja
Zelenjavo narežite na manjše koščke in kuhajte v 200 ml vode 20 minut oziroma toliko časa, da korenček postane mehak. Nato vse skupaj spasirajte s paličnim mešalnikom v gladko kremno kašico. kašico ponovno zavrite in ji vmešajte dve čajni žlici pšeničnega zdroba. Med mešanjem kuhajte še 3 minute. Primerno ohlajeni kašici dodajte eno čajno žlico 100%, hladno stiskanega olja (olivno, repično, orehovo...)

Pa dober tek!


NASVET!
  1. Dodajanje 100%, hladno stiskanega olja je potrebno iz razloga, ker s tem obrok obogatimo z nenasičenimi maščobnimi kislinami skupine omega 3 in omega 6. Količino dodanega olja povečajte za četrtino čajne žličke, v kolikor vaš malček prepočasi pridobiva na telesni teži.
  2. Pri uvajanju goste hrane, je pomembno, da poskrbimo, da malček iz prehrane dobi dovolj železa, ki je ključnega pomena pri tvorbi hemoglobina, kar bomo omogočili, če bomo v brezmesne jedi dodali vitamin C. Več o tem v tej objavi . Jaz sem zato Galu danes ponudila olupljene krhlje domačega, surovega jabolka. Gre za takoimenovano BLW metodo, ki nas vabi k temu, da malčku ponudimo "finger-food" in mu s tem omogočimo, da hrano raziskuje sam, s prijemanjem hrane, okušanjem, spoznava barve, vonj, obliko in teksturo hrane. Pri tej metodi morate biti pripravljeni, da bo kar nekaj hrane pristalo na tleh in na vašem malčku, a je njegovo veselje ob okušanju in packanju neprecenljivo. Več o Baby Led Weaning metodi si lahko preberete na Facebook-u ali tu. 

Kaj pa ostali družinski člani?
Zdrobova juhica je lahko okusna topla predjed za vse člane družine. Jaz sem za 4 osebe (vključno z našim Gurmančkom Galom), v pol litra vode skuhala pest cvetače, 2 korenčka, pest zelene. Ko je bilo vse kuhano, sem zelenjavo skupaj z vodo spasirala s paličnim mešalnikom in vmešala 3 jedilne žlice pšeničnega zdroba. Po treh minutah, sem z zajemalko vzela za 2dl kašice, ki sem jo ponudila Galu. Preostanek pa sem zalila s pol litra jušne osnove (lahko izberete zelenjavno, govejo, piščančjo...), začinila in še enkrat zavrela. Zdrobova juhica je še posebej dobrodošla na mrzle jesenske in zimske dni. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar