Pesin pire

Pesin pire (200 g) je enostavna, a okusna jed, ki jo bo vaš malček oboževal, vam pa bo rdeč, popackan obraz vašega malčka zagotovo pričaral nasmeh na obraz. Zanj potrebujete:
  • 1 srednje veliko rdečo peso (100 g)
  • 1 pest sladkega krompirja (80 g)
  • 150 ml vode
  • 1 čajno žličko 100%, hladno stiskanega olja
  • 60ml adaptiranega mleka
Krompir in peso olupite in narežite na majhne koščke (manjši bodo koščki, hitreje bo jed pripravljena). Kuhajte na sopari ali v soparniku 20 minut. Ko sta krompir in pesa kuhana, ju pretlačite. V kašico postopoma dodajajte adaptirano mleko, da nastane kremasta, gosta zmes podobna pireju. Pesinemu pireju dodajte še čajno žličko 100%, hladno stiskanega olja (jaz sem izbrala repično).
Pa dober tek!


NASVET!
  1. Dodajanje 100%, hladno stiskanega olja je potrebno iz razloga, ker s tem obrok obogatimo z nenasičenimi maščobnimi kislinami skupine omega 3 in omega 6. Količino dodanega olja povečajte za četrtino čajne žličke, v kolikor vaš malček prepočasi pridobiva na telesni teži.
  2. Pri uvajanju goste hrane, je pomembno, da poskrbimo, da malček iz prehrane dobi dovolj železa, ki je ključnega pomena pri tvorbi hemoglobina, kar bomo omogočili, če bomo v brezmesne jedi dodali vitamin C. Več o tem v tej objavi . Jaz sem zato zraven pesinega pireja Galu ponudila svež jabolčni sok. Manjše jabolko (50 g) sem ukašila na steklenem strgalu ter jabolčni kašici dodala 50 ml prekuhane, hladne vode. 
  3. Namesto adaptiranega, lahko izberete materino mleko. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar