Ajdova kaša z jabolkom in brusnicami

Prejšnjič je uspeh doživela prosena kaša z jabolkom in rozinami, zato sem si rekla, da tokrat ponovno preizkusim srečo, le v malo spremenjeni različici.
In sicer sem tokrat jabolko pripravila v kombinaciji z ajdovo kašo in suhimi brusnicami, za piko na i pa sem kašici dodala še ščepec cimeta.

Ajdo priporočajo za boljši krvni obtok in boj proti raku. Je hranilno zelo bogato žito, saj vsebuje veliko flavonoidov, ki delujejo protivnetno in probiotično. Ajda pozitivno vpliva na imunski sistem, je antioksidant, bogat z tiaminom, riboflavinom ter drugimi vitamini skupine B. Poleg tega vsebuje železo, cink, magnezij, fosfor in selen. Ima pa ajda kar specifičen okus in če ste jo že kdaj poskusili, to zagotovo veste. Sama jo najraje kombiniram z jabolkom, saj se mi zdi, da omili njen okus. Ker ne vsebuje glutena, ajdo lahko v malčkovo prehrano uvedete med prvimi žiti, primerna pa je tudi za osebe s celiakijo. Kakor ajda, tudi jabolko zaradi vsebnosti flavonoidov, deluje antioksidantno. Pozitiven učinek na telo pa imajo tudi brusnice, ki vsebujejo zelo veliko vitaminov A, B in C. So vir kalija in magnezije  ter  so naravni antibiotik. 

Za 200g obroka potrebujete:
  • 1 zvrhano čajno žlico suhih brusnic
  • 1 jedilno žlico ajdove kaše
  • 1 srednje veliko jabolko (150g)
  • 250ml vode
  • ščepec cimeta
V 250ml vode dodajte brusnice, olupljeno in narezano jabolko ter ajdovo kašo.  Kuhajte 15 minut, nato vse sestavine pustite pokrite še 5 minut, da se kaša dodobra namoči. Nato vse sestavine pretlačite ali hitro spasirajte s paličnim mešalnikom ravno toliko, da brusnice razpadejo. Dodajte še ščepec cimeta in postrezite.
Pa dober tek!

NASVET!
  1. V kašico lahko dodate tudi surovo ukašeno jabolko. Če se boste odločili za ta način, v vodo dodajte brusnice in ko voda zavre, jih spasirajte ter vmešajte ajdovo kašo. Kuhajte 15 minut, kuhani kaši pa potem vmešajte jabolčno kašico. 
  2. Cimet je del prehrane Gurmančka Gala že od njegovega petega meseca starosti. Več o cimetu in drugih začimbah v prehrani malčkov pa v tej objavi.

    Kaj pa ostali družinski člani?Ta recept lahko uporabite za zajtrk cele družine. Količino sestavin povečajte za toliko, kolikor obrokov boste pripravili.

    Ni komentarjev:

    Objava komentarja