Gurmančkov čokolino

Gurmančkov čokolino je okusna in zdrava alternativna trgovinskemu čokolinotu, ki pa namesto kakava vsebuje rožičevo moko. Namreč, rožiči so definitivno bolj zdrava različica, saj kakav za 71% zmanjšuje absorpcijo železa. Železo pa je med zelo pomembnimi minerali, za vnos katerega moramo dnevno skrbeti pri pripravi obrokov za male nadobudneže. Poleg tega kakav zaradi vsebnosti kofeina in teobromina (podoben učinek kot kofein) poživlja, kar zagotovo ni naš namen, ko pripravljamo večerni obrok za malčka. 

Za približno 230g obroka potrebujete:
  • 210ml vode
  • 2 jedilni žlici drobno mletih ovsenih kosmičev
  • 1 čajna žlica rožičeve moke
  • 4 merice adaptiranega mleka
Vodi vmešajte 2 jedilni žlici ovsenih kosmičev in čajno žlico rožičeve moke. Med mešanjem kuhajte še 2 minuti, toliko, da se kosmiči dobro napojijo in zmehčajo. Primerno ohlajeni kašici vmešajte še 4 merice adaptiranega mleka in postrezite.
Pa dober tek!



NASVET!
  1. Osnovo za Gurmančkov čokolino si lahko pripravite že za vnaprej in sicer za 500g vnaprej pripravljenega Gurmančkovega čokolinota zmešajte 400g mletih ovsenih kosmičev in 100g rožičeve moke. 
  2. Če ste že uvedli kravje mleko, lahko osnovo Gurmančkovega čokolinota vmešate v 200ml mleka. Lahko pa namesto kravjega ali adaptirange mleka uporabite tudi rastlinsko mleko (pirino, ovseno, proseno...)
  3. Da bi bila zmes resnično podobna čokolinotu, vam predlagam, da kašico dodatno spasirate še s paličnim mešalnikom.
  4. Ovsene kosmiče lahko nadomestite tudi z riževimi kosmiči, ki jih ni potrebno kuhati in bo priprava tako še hitrejša :)
  5. Svetujem vam, da zaradi boljše absorpcije železa, v kašico dodate živilo, ki vsebuje C vitamin.Več o tem v tej objavi. 

Ni komentarjev:

Objava komentarja