Jabolčni kosmiči

Za pripravo jabolčnih kosmičev (200 g) potrebujete:
  • 1 srednje veliko jabolko ali 100 ml domače baby jabolčne kašice
  • 1 jedilno žlico ovsenih kosmičev
  • 180 ml vode ali rastlinskega mleka (ovseno, riževo, pirino...)
Jabolčne kosmiče lahko pripravite na več načinov:
  1. s surovim jabolkom, ki ga olupljenega ukašite s pomočjo steklenega strgala, 
  2. s sveže pokuhanim jabolkom, ki ga kuhajte 5 min in ga nato pretlačite ali spasirajte. Lahko pa jabolko pokuhate skupaj z ovsenimi kosmiči ter nato pretlačite,
  3. s 100 ml domače baby jabolčne kašice. Recept si lahko preberete v tej objavi.
Jaz sem izbrala slednje, ker sem imela v hladilniku še pol kozarčka, ki sem ga želela porabiti, preden se pokvari. In sicer sem ovsene kosmiče 5 min namakala v 180 ml vode in jih nato malo pokuhala. Toliko, da so postali topli. Ovsene kosmiče sem nato vmešala v  domačo baby jabolčno kašico ter po vrhu potresla malo cimeta.

Pa dober tek!


NASVET!
  1. Pri uvajanju goste hrane, je pomembno, da poskrbimo, da malček iz prehrane dobi dovolj železa, ki je ključnega pomena pri tvorbi hemoglobina, kar bomo omogočili, če bomo v brezmesne jedi dodali vitamin C. Več o tem v tej objavi 

Ni komentarjev:

Objavite komentar