Žrebičkovina z bučnim amarantom

Kakor sem že v prejšnjih objavah napisala, kjer sem tudi uporabila žrebičkovino, je žrebičkovina zaradi visoke vsebnosti železa med bolj zdravimi vrstami mesa.  Tokrat sem jo, kuhano,  pripravila k prilogi iz amaranta in eko muškatne buče, ki sem jo dobila na kmetiji Rojc-Korisnik. 
Meso buč je bogato z vitamini (A, B1, B2, C in K) ter minerali (kalij, kalcij, železo, fosfor, natrij, magnezij in mangan), amarant pa je prav tako izredno hranljivo žito, bogato z beljakovinami. Poleg tega vsebuje vrsto vitaminov (A, C, E, vitamine skupine B) in mineralov (kalcij, magnezij, železo, cink, kalij), je vir omega 6 nenasičenih maščobnih kislin, vlaknin in esecialnih aminokislin.
Amarant sem enkrat že uporabila, priznam pa, da takrat nisem bila najbolj zadovoljna z njegovo teksturo, saj mi je bil klju kuhanju po navodilih na embalaži, zelo trd. Zato sem tokrat upoštevala nasvet mamice manjčka, ki mi je svetovala, naj amarant čez noč namočim in nato skuham po navodilih. 
Torej, za približno 200g obroka potrebujete:
  • 1 jedilno žlico amaranta (ki ga noč prej namočite v vodi)
  • 1 manjši zrezek žrebičkovine (50g)
  • 2 pesti muškatne buče (100g)
  • 1 čajno žlico 100%, hladno stiskanega olja
  • 150ml vode
Amarant, ki ste ga čez noč namočili v vodi, skupaj z olupljeno in narezano muškatno bučo ter žrebičkovino kuhajte v 150ml vode, ki ste ji dodali ščepec timijana, 20 minut oziroma toliko časa, da voda izhlapi.. Nato zrezek vzemite ven in ga na drobno nasekljajte z nožem. Amarant in bučo s preostalo tekočino na grobo pretlačite z vilico toliko, da se buča razpusti in nastane homogena zmes. Dodajte še čajno žlico kvalitetnega olja ter postrezite poleg nasekljane žrebičkovine. 
Pa dober tek! 

NASVET!
  1. Dodajanje 100%, hladno stiskanega olja je potrebno iz razloga, ker s tem obrok obogatimo z nenasičenimi maščobnimi kislinami skupine omega 3 in omega 6. Količino dodanega olja povečajte za četrtino čajne žličke, v kolikor vaš malček prepočasi pridobiva na telesni teži.
  2. Če vaš malček še ne sprejema koščkov, vam svetujem, da vse sestavine pretlačite ali spasirate s pomočjo paličnega mešalnika.
  3. Timijan je primeren za začinjanje vseh vrst mesa. Ker ima žrebičkovina kar specifičen vonj, je timijan s svojo izrazito aromo odlična izbira za popestritev jedi iz žrebičkovine. Več o timijanu in drugih začimbah, si lahko preberete v tej objavi

Ni komentarjev:

Objavite komentar