Ovsena kaša s hruško in rozinami

Današnji zajtrk je bil sestavljen iz ovsenih kosmičev, ki so bogati z beljakovinami, vlakninami, vitamini in minerali. Od mineralov tako z ovsenimi kosmiči poskrbimo za vnos fosforja, kalija, selena, mangana in železa. Ovsena kašica pa poskrbi tudi za dnevni delež vitamina A in vitaminov skupine B (B1, B2, B3, B6).
Rozine lahko v prehrano vključimo skozi celo leto in so dobrodošla izbira, ko želimo v obrok vnesti malo zdravega sladkorja. Rozine imajo zelo visok delež antioksidantov, so bogate z borom, ki igra pomembno vlogo pri zdravju kosti. Rozine tudi krepijo imunski sistem in spodbujajo prebavo. Kakor rozine tudi hruške delujejo diuretično, zato je ta kombinacija še posebej dobrodošla za malčke, ki imajo težave z zaprtjem. 
Za približno 200g obroka potrebujete:
  • 1 manjšo hruško (150g)
  • 1 čajno žlico rozin
  • 2 zvrhani jedilni žlici ovsenih kosmičev
  • 150ml vode
Rozine dodajte vodi in zavrite. Ko zavre, spasirajte s paličnim mešalnikom in vmešajte ovsene kosmiče. Malo jih pokuhajte (3 minute), da se dodobra zmehčajo. Kašici vmešajte hruško, ki ste jo ukašili na steklenem strgalu. Lahko pa hruško tudi skuhate skupaj z rozinami in nato spasirate s paličnim mešalnikom ter vmešate ovsene kosmiče.
Pa dober tek!
NASVET!
  1. Če boste v že pripravljeno ovseno kašo dodali svežo, surovo hruško, boste poskrbeli za vnos C vitamina, ki je pomemben za absorpcijo železa. Več o tem v tej objavi.

Ni komentarjev:

Objava komentarja