Zelena rižota

Za zeleno rižoto (250g) potrebujete:

  • 150g zelene zelenjave (zelena bučka, grah, por)
  • 2 jedilni žlici riža
  • 250ml vode
  • 1 čajno žlico 100%, hladno stiskanega olja
  • ščepec majarona

Por in bučko narežite na majhne koščke. Zelenjavo na hitro popecite v ponvi (30s) brez maščobe, toliko, da por zadiši. Nato zalijte z 250ml vode, dodajte 2 jedilni žlici riža in ščepec majarona. Na zmernem ognju kuhajte 25min. Ko je zelena rižota kuhana, jo primerno ohlajeno postrezite vašemu malčku. Ne pozabite dodati čajno žličko 100%, hladno stiskanega olja.
Pa dober tek!


NASVET!
  1. Zeleno rižoto lahko postrežete kar tako, v koščkih, lahko pa jo prej spasirate s paličnim mešalnikom ali pa spasirate le zelenjavo in nato vanjo zakuhate riž. Ker sem tokrat kuhala za naju oba, sem zeleno rižoto po končanem kuhanju za mojega Gurmančka Gala spasirala, sebi pa postregla kar v koščkih
  2. Dodajanje 100%, hladno stiskanega olja je potrebno iz razloga, ker s tem obrok obogatimo z nenasičenimi maščobnimi kislinami skupine omega 3 in omega 6. Količino dodanega olja povečajte za četrtino čajne žličke, v kolikor vaš malček prepočasi pridobiva na telesni teži.
  3. Pri uvajanju goste hrane, je pomembno, da poskrbimo, da malček iz prehrane dobi dovolj železa, ki je ključnega pomena pri tvorbi hemoglobina, kar bomo omogočili, če bomo v brezmesne jedi dodali vitamin C. Več o tem v tej objavi . Jaz sem zato Galu danes ponudila olupljene krhlje domačega, surovega jabolka. Gre za takoimenovano BLW metodo, ki nas vabi k temu, da malčku ponudimo "finger-food" in mu s tem omogočimo, da hrano raziskuje sam, s prijemanjem hrane, okušanjem, spoznava barve, vonj, obliko in teksturo hrane. Pri tej metodi morate biti pripravljeni, da bo kar nekaj hrane pristalo na tleh in na vašem malčku, a je njegovo veselje ob okušanju in packanju neprecenljivo. Več o Baby Led Weaning metodi si lahko preberete na Facebook-u ali tu. 

Kaj pa ostali družinski člani?
Zeleno rižoto z nekaj dodanimi sestavinami pripravite za celotno družino. Za naju z Gurmančkom Galom sem tako porabila 350g zelene zelenjave in 4 jedilne žlice riža. Ko je bila zelena rižota kuhana sem jo zase začinila s ščepcem popra in 1 sirom v lističu.

Ni komentarjev:

Objava komentarja