Ajdova kaša z domačo baby kašico

Prejšnji dan mi je teta dala kar nekaj domačih hrušk, ki pa so bile tako mehke, da so že na poti domov popolnoma popokale. Vedela sem, da mi ne bodo zdržale niti dneva, zato sem se odločila, da jih uporabim za domače baby kašice. Tako bom imela domačo kašico, ki bo odlična izbira za zajtrk ali malico. Tokrat sem jo naredila z ajdovo kašo in začimbo kardamom. Kaj potrebujete:
  • 100 ml vode
  • 1 jedilno žlico ajdove kaše
  • domačo baby kašico (hruška-jabolko)
  • ščepec začimbe kardamom

Ajdovo kašo kuhajte v 100 ml vode 15 minut. Ko je kuhana, jo pustite še 5 minut, da se namoči. Nato ajdovo kašo vmešajte v domačo baby kašico, dodajte ščepec kardamoma in postrezite. 

Pa dober tek!

NASVET!
  1. Kardamom je začimba, ki jo lahko v malčkovo prehrano vključimo že kmalu na začetku uvajanja. Več o tej aromatični začimbi si lahko preberete v tej objavi.

Kaj pa ostali družinski člani?
Sama imam doma ogromno zalogo domačih baby kašic - preko 100 kozarčkov. Nemalokrat zato, ko si zaželim kaj sladkega, odprem kozarček s kombinacijo meni najljubšega sadja in si tako dvignem raven sladkorja. Tudi vi si lahko tokratni obrok pripravite zase in za ostale člane družine. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar